Lite frukost!

Har precis hämtat lite frukost. Tog bara äggröra och prinskorv för det var rätt lång kö till frallona, så jag hämtar det lite senare tänkte jag. Har ätit lite av det nu i alla fall, så man piggnar till. Det kommer bli en del att göra om en stund har jag en känsla av så man få äta lite ibland för att inte somna eller bli för hungrig. men dom ha någon god sillröra med dill och rödlök (tror jag) och den kunde jag inte ta nu så känns lite tomt på tallriken:P Men det är inte så snyggt att ha massa dill mellan tänderna. Dom hade en röra för ett bra tag sen som var skit god! Vet inte vad dom hade i den men så satans god! Man behövde inte äta sillen, bara såsen den låg i ;)

Planen idag är att jobba till 3 som sagt, sen sova och börja vid 23 igen. Inatt så blir det nog att se någon film kan jag tänka mej, söndagar brukar vara lugna och sköna. Vet inte riktigt var jag ska skriva mer. Håller på att somna typ, vet inte varför. Igår var jag mycket piggare. Det var jobbigt att se alla som sov hemma för jag hade gärna bäddat ner mej. Dessutom regnade det ute. Inte så super kul att behöva gå ut i det. När det är lugnt här blir det nog att städa, för att inte somna.

Kommentera här: