Kalas!

Idag var jag på kalas för min kusin har fyllt år för en vecka sen typ? Har inte jättestor koll faktiskt. Det enda viktiga är att det var riktigt trevligt! :) Dom bjöd på kyckling, potatis, sås, grönsaker & sallad. Skriver ut detta för jag vet att syrran vill veta;) Sen blev det tårta och lite chips och godis med. Det känns extra kul att komma dit nu när man sitter ensam om nätterna och knappt träffar människor, då vill man verkligen umgås^^
 
Usch, måste klippa naglarna igen. Kan verkligen inte skriva ordentligt just nu. Det blir morgondagens projekt! Det har inte varit min vecka på jobbet har jag kommit fram till. Första natten blandade jag ihop rumsnummer av någon anledning så städet ringde ner och frågade vad jag hade gjort typ. Sen har jag hela tiden trott att en viss person jobbar i monkväll, men jag har varit korkad och kollat på den veckan vi är i nu, alltså har jag haft helt fel. Igår natt så pratade jag så konstigt med att jag fick ta om det jag sa ibland för att det skulle bli rätt. Aja, vi får hoppas att det blir bättre!
 
Min moster tyckte det var roliga bilder jag tog på Göran. Håller med, han ser så dum ut och älskar att ta sånna bilder när dom äter. Syrran och jag kom fram till att han är väldigt fotogeniskt eller vad det heter (not). Blir så glad när jag ser honom såhär!
 

Kommentera här: