Jeffrey Campbell

Såg att Henrykole hade rea på Jeffrey Campbellskor, så jag var såklart inne och kollade! Fastnade först för dessa, men de var alldeles för brant klack på dom.
Vill ha kilklack på mina skor jag vill ha i sommar, men har även fastnat lite för skor med traktorsula eller vad dom kallas. Jag vill ha kilklack med kork-klack eller flätad. När jag kollade lite hittade jag även dessa.
Där är problemet att klacken inte är som jag vill ha den. Men när jag kollade på google så såg dom faktiskt helt okej ut på fötterna. Det är sån klack jag menar med flätad typ.
Dessa skor här under har Kenza köpt för länge sen och jag har själv velat ha dom ett tag.
Klacken på dessa är 8, vilket är max för min del. Mina jobbklackar är 8 och dom är väldigt bra att gå i. Ju mer man vänjer sig desto högre kan man ju ha sen.
Dessa skor tyckte jag var lite coola. Men klacken är på 10.5...
Dom sista som fanns med där som jag tyckte var lite coola var dessa!
Vet inte riktigt om jag skulle använda dom så mycket om jag hade dom, men dom var lite intressanta. Det finns ett par skor av honom som jag vill ha fortfarande men som jag inte skulle kunna gå i och vet inte om jag hade kunnat ha dom bland folk, men såhär ser dom ut. Denna bilden är från google och dom andra från henrykole.se
 
Dom som känner mej sen en tid tillbaka vet att jag gillar kors. Har inte använt något smycke med det på länge dock, men tycker om den symbolen. Därför tyckte jag att domma var så coola när jag först såg dom! Var inne på att köpa först för dom var på rea då har jag för mej, men klacken avr över 10 cm har jag för mej. säljs dom för en 500 någon gång slår jag nog till ändå ;)
 
Jag äger två par faktiskt, äkta. Köpte dom när bubbleroom hade rea så dom dyrase kostade ca 700 tror jag med frakt och allting. As bra:D Dom andra kostaded ca 550 för då var det först 30% rea och sen fick man en kod till av dom med 50% på alla rea saker. Gissa om jag var glad!
Hittade inte bilden där jag har båda skorna så får bli att jag lånar en från google. Dom översta är dom senaste och dom köptes jag när jag fick VG på psykologitenta. Förtjänade det då ;)
 
 

Kommentera här: