Ingen update

igår blev det ingen uppdatering, hade ingen tid till det. Vid halv 11 tiden åkte jag och mamma in till stan för att jag skulle lämna blod och hon skulle hämta lite pärmar till jobbet. Sen stannade vi lite hos Linda på McDonalds och åt lunch där innan vi åkte hem. Detta är en jobbnatt så när vi kom hem gick jag och la mej igen. Vaknade vid halv 7 tiden och orkade inte somna om så gick upp och pusslade lite. Det är det som har hänt idag, alltså inte mycket. Jag måste bli bättre på att skriva här, även när det inte händer så mycket, då blir det något att läsa om i alla fall.
 
Har med mej 2 Stefan & Krister filmer med som jag ska starta när jag läst klart lite olika bloggar + HP2 har jag med mej med. Blev sugen på att se En prinsessas dagbok så ska nog kolla på dom i mon tror jag. Ska även fixa naglarna igen. Dom är för långa för att skriva på datorn och lacket har skavts bort, det mesta i alla fall. Så det kan bli mitt projekt för i mon! Då kommer det även komma lite bilder. Det blir inte det annars när jag sitter på jobbet.

Kommentera här: