Huvudverk

Fick ont i huvudet precis, kom från ingenstans och ilar i pannan. Få nog ta mej en Ipren om det inte går över, kan hjälpa att dricka masa vatten med. Idag har jag tagit med mej Sagan om ringen filmen, den första. Få se om jag tycker om den, har aldrg riktigt velat se dom, men tänker ge det en chans! Ha ju sett Hobbit filmerna och mamma säger att man fattar dom bättre om man sett Sagan om ringen. Gör lite korsord med under tiden så jag inte somnar. Kör på mina H&M skor också, har inte gått runt i dom hela dagen idag ju så kanske att jag överlever hela natten. Brukar i för sej ta på gympadojjorna när det är dags för dammsugning, men vi få se.
 
I mon har jag bara Spinning & CX inbokat för dansen var isntälld, precis som Zumban var idag. Visste det. Och sen kommer Robin och sover över!
Ska även hämta en kul sak i mon som jag ska berätta om! Kunde berättat det förra veckan redan, men blev inte så så det kommer i mon!
 

Kommentera här: