Hej från jobbet!

Klockan är snart 3 och jag har 5 timmar kvar! Tiden har gått rätt fort ändå måste jag säga. Men det är tiden mot kvällen som är så långsam. Just nu väntar jag bara på att alla ska checka in, händer inte så mycket annat just nu annars. Har sprungit frun en del så är flottig i hela ansiktet typ. Det är nog inte mycket smink kvar i alla fall. Jag åt en sen frukost på jobbet idag och har en fralla kvar som jag hade tänkt äta snart också. Hoppas inte gurkan och tomaten är allt för torr och äcklig nu. Jag är inte heller en sån som bryr mej om att sätta in min mat i kylen direkt så till att börja med så stod äggröran och det framme typ 1-1.5 timme innan jag åt det och nu har frallan varit framme, inte inplastad sen typ halv 10. Den kan vara helt torr också, vem vet? Men nu ska jag nog gå på toa, dricker så mycket vatten här.
 
 

Kommentera här: