Godmorgon pappa!

Gissar på att du är den enda som är vaken och läser vid denna tiden :) Men det är kul för då känns det som man pratar med dej:) Klockan är bara 4 på morgonen så händer väl inte så mycket. Men ett par gäster checkade precis ut och dom var så trevliga och nöjda och då blir man så glad! Jag träffade dom bara vid in och utcheck men det räckte! När man få gäster som dom så känner man att man valt rätt yrke och rätt arbetsplats. Vi har dom bästa gästerna av alla tror jag :) Som en kollega beskrev oss förra veckan typ, vi är som en familj. Det ska liksom kännas som man kommer hem, fast man är borta typ. Så nu är man pigg och glad igen :)
 
Jag tog aldrig in dynorna utan jag borstade bara av dom för det såg inte ut som det skulle regna eller något direkt. Det blåser inte heller just nu ser det ut som så det går nog bra :) hann måla den andra handen med innan dom kom ner så nu ser dom likadana ut. hatar omålade naglar, känner mej så naken då. Så nu ska det torka lite bara så ska jag städa här.
 
Syrran och jag satt och kollade in lite skor innan. Hon i Turkiet och jag hemma:P Så vi skrev på facebook. Fick lite smakråd vilka hon gillade av dom jag la ut här på bloggen. Ville beställa domma:
Men dom fanns bara i 37 och 41 och 37 har jag bara i typ pumps och andra skor där jag inte har strumpor så fanns inte rätt storlek. Hade behövt 38. Annars var vi båda intresserade av domma.
 

Dessa hittade jag faktiskt på en bild där skon var framifrån och då insåg jag hur fula dom egentilgen var. Det är iprincip sandaler med klack. Kardborreband... Så nej, dom struntar vi i! Dessutom var lutningen 10cm och det är lite väl mycket...
Så det bidde inga av dom alls. Även om dom hade varit coola att ha på en hylla ;)

Kommentera här: