Godmorgon!

Det är inte ofta jag är vaken såhär tidigt och absolut inte ofta (aldrig hänt tror jag) jag skriver inlägg såhär tidigt! Men det är för att jag sitter på jobbet. just nu är det lugnt men hon jag bytte av nyss trodde att det skulle hända rätt mycket idag. Jag har 12 timmar kvar av passet haha, men har tagit med en bok, korsord och ELLE tidning. Har även tänkt att jag kan se någon film om det bli riktigt lugnt.
 
Vid 15 börjar dom sända prinsbröllopet tydligen så tänkte ha igång det så det är något att se på. Gillar bröllop så varför inte haha. Ska bli kul att se hur hennes klänning ser ut faktiskt. Som det ser ut nu så är det även fint väder så det är en fin dag för bröllop! Eftersom jag är på jobbet kommer det nog inte komma några bilder i inläggen jag skriver.

Kommentera här: