Fin dag

Det har faktiskt varit fint väder idag måste jag säga, inte så farligt med blåsten! Jag passade på att sola lite i gräset när jag och pappa grillade kyckling och Göran var ute i gräset med. Hade på mej tröjan jag lånat av Robin (på obestämd tid) och halsduk för först blåste det lite kallt, men i solen nere på marken var det kanon! 

Har läst lite från den boken jag berättade om och som jag har hatat i typ 1 månad. Funderade flera gånger på att gå ut och sätta mej och läsa men trodde inte att det skulle vara så skönt längre upp i blåsten. Kanske kan få med mej Robin på en promenad sen :) Om han inte glömt bort att han ska komma hit då. Tittar just nu på Halv 8 hos mej och blir sugen på någon god efterrätt typ. Vi har dipp så få väl dippa morötter istället.

Syrran är ju som sagt i Turkiet och tydligen har hon lyckats bränna sej redan, hon åkte igår.. Är lite avis på vädret där men måste säga att idag har vi haft det väldigt bra här med :)


Kommentera här: