En sån där dag

Känner mej helt slut och vill bara sova av någon anledning. Det värsta är ju att passet precis har börjat så har ju 10 timmar kvar. Kanske bli bättre sen:) Sov hela dagen faktiskt, vaknade till lite ibland (för att kissa, drack över 2 liter vatten inatt) men vid lite efter 18 vaknade jag och gick upp, 15 min innan klockan ringde. Kom nästan för sent till jobbet, kom typ prick kvart i. Tog för lång tid på mej att äta tror jag. Men nu är jag här!
 
Vet inte riktigt vad som händer inatt, verkar som lite fler är ute i alla fall. Hade i alla fall tänkt se klart Ack Värmland, var nog bara ett avsnitt kvar tror jag. Hann se 9 nämligen. Sen har mamma köpt lite filmer i veckan så ska se dom med tänkte jag. Har korsord och en målarbok med mej som jag kan underhålla mej med om det blir segt. Korsordet kan jag ju ha liggandes framme på bordet utan att det ser dumt ut i alla fall. Skönt att jag inte har någon skoluppgift just nu!
 
Min älskling! <3
 

Kommentera här: