Dags att göra något!!

Nu har jag ätit min frukost och kollat lite videos på youtube och det är dags att göra något! Ska packa in lite saker i bilen och åka till tippen, börjar bli för mycket skit överallt just nu. Vi har fortfarande inte slängt dom 3 påsarna med massa påsar i så dom står utanför mitt rum än. Dåligt jag vet, så därför ska vi ändra på det nu! 
 
Efter det tror jag att jag ska dammsuga faktiskt. Brukar alltid dammsuga bord och bokhylla och fönster och grejer, men denna gången skiter jag nog i det och ta bara govlet. Jag få nämligen alltid ha fläkten på i rummet när jag jobbat natt och då bli det dammigt direkt på dom ytorna. Jag ha några nätter framför mej nu så kan dammsuga igen efter dom sen. 
På mötet igår sa den nya tjejen att jag hade en snygg tröja på mej. Hade på mej detta linne då. Hon gillar också Harry Potter, troligtvis lika mycket som jag verkar det som. Så henne gillar vi! 
 

Kommentera här: