Dagen!

Blev ändrade planer. Avbokade passet på gymmet, Bodypump och åkte med syrran in till stan för att hon skulle prata med sin chef om något. Passade på att gå in på Gina när vi var där för dom hade rea! Blev 3 plagg och det visade sig att en klasskompis jobbar där, skoj! Hon blev lite förvirrad när hon såg att Linda va med så hon visste inte riktigt vem som va vem i början tydligen haha. Men vi är vana! Sen pratade vi med min kollega på hotellet en hel del också. 
 
Så efter vi va istan var tanken att vi skulle hem till syrrans kille och hjälpa till att måla, men han var nästan klar när vi hade ätit färdigt. Så jag stannade hemma och började sortera lite i mina pärmar så jag har bättre koll. Jag har även pusslat en del idag med, känns moget! Har precis varit i tvätten och på Netto med mamma och nu ska vi gå en sväng för det är riktigt fint väder idag! Till och med lite varmt, luften känns liksom ljummen.
 

Kommentera här: