Trafikolycka

När jag körde till jobbet i måndags så kom jag mitt i någon parad med husvagna och skit och något tivoli typ och när jag körde till jobbet igår var det mitt i en bilolycka typ. Så ringde till jobbet och sa att jag är påväg men vet inte om jag kommer i tid. Tack och lov hade dom bara bilen kvar på plats, men å andra sidan hade vi väl inte fått köra om någon satt i den ännu. Men det gick bra att komma fram och jag kom i tid också, men man va lite skakig efter. När man kommer och se en olycka så där så vet man ju inte om människan överlevde eller hur många som var i bilen. Det jag kunde se då var att passagerasidan var rätt massakerad och tänkte att den stackaren överlevde inte. Läste sen på SMP att det bara var en förare i bilen och han var vid medvetandet. Då blir man lite lugnare men det är obehagligt att åka förbi en olycksplats.
 
Så ingen bra start på veckan haha. Stackarn som jobbade innan mej igår var samma som jobbade i måndags och jag lyckas komma så illa i tid båda gångerna. Vet att du inte läser detta, men förlåt!
Bild från google.
Ska försöka komma ihåg att skriva om det är från google eller mina egna bilder eller någon annan sida.

Kommentera här: