Sova till 12?

Det gick jättebra, så jag blev till och med rädd är klockan ringde haha. Skulle upp senast då för att köra till jobbet lite efter 14. Stannade kvar på jobbet till ca halv 2 och pratade så somnade inte förrän vid typ 3 till sist. Eftersom jag är van vid nattpass så var jag ju pigg vid den tiden bara för det. Dessutom sov jag först mellan 23-6, då Robin gick upp till jobbet igår. Sen somnade jag om och sov till 11.20 typ så var rätt utvilad om man säger så. Men det behövdes väl antar jag.

Så nu är jag på jobbet igen om jag jobbar till 23 ikväll. Men det är inte ofta jag jobbar kväll så ska nog gå bra. Men det är lite ovant faktiskt och man vill göra saker som man egentligen gör på natten, det blir så fel haha. Igår var det massor att göra så jag glömde bort lite småsaker, som kanske inte gör så mycket egentligen, men ändå. Det känns som en lugnare dag idag i alla fall så jag har tagit med en bok. Jonas Gardells bok - torka aldrig... Aa, den som gick på bio ett tag. Ska se om den är bra!

Kommentera här: