Snart träning

Om en timme ungefär ska jag göra mej klar för att sticka och träna. Är inte super taggad, men vet ju att det känns bra efteråt så man gör ju det ändå! Dessutom är det ju bara en timme så går ju egentligen fort, även om det inte känns så. Har precis ätit frukost och startat diskmaskinen. Funderar på om jag ska ner i tvätten med och köra en maskin svart - behöver till jobbet. Kanske lika bra, träningskläderna får vänta till nästa vecka. 
 
Trodde jag hade massor med bilder på mobilen nu som inte kommit in i datorn men det hade jag tydligen inte (nu kom alla bilder in helt plötsligt). Har ju inte suttit vid min egen datorn på rätt länge nu. Vi var ju hos min morbror igår och firade honom och han har en så otroligt tjock och fin kisse. Den katten är verkligen min typ. Gillar att ligga och mysa i sängen och bara ta det lugnt typ och går gärna in ut. 
Haha vad snea ögonbrynen ser ut haha
 

Kommentera här: