Snart hemåt

Lär väl ändå dröja ca 1.5 timme till innan jag faktiskt kör, blir alltid att man stannar kvar och pratar lite. Vädret ser underbart ut måste jag säga. Ska bli skönt att åka hem och sova i detta svala och regniga väder. Kanske inte lika kul för dom som måste gå upp för att jobba, eller ännu värre, jobba ute. Så det ska bli skönt! Har en del kvar att göra innan jag får sluta, men det få vänta en stund till! Har städningen kvar och det vill jag inte störa gästerna med så efter att dom har åkt så åker dammsugaren fram! Vilket påminner mej om att jag borde städa mitt rum också. Har nog haft på takfälten (ja vet, supermodernt!) konstant sen i onsdags eller torsdags skulle jag tro och det dammar rätt bra. Kanske inte är bra att ha den på jämt, men är det varmt så är det! Har märkt att jag fått huvudvärk nästan varje natt med, vet inte vad det beror på mej det är lite jobbigt. Jag borde verkligen börja använda mna glasögon mer...
 
Har suttit i 10 minuter och letat efter en bild i glasögonen men nu ger jag upp. Det blir en bild på Moppe och en på mej och Robin istället.
 
 

Kommentera här: