Semester

Pratade lite semester innan och jag har kommit fram till att det är bra att jag inte har någon. En kollega som hoppade in lite idag sa att man blev så otroligt otaggad på att jobba när man har varit ledig ett tag. Jag håller med om det. När man inte har jobbat på länge så är det liksom inte kul att komma tillbaka. Visst att man vill ha semester och kunna hitta på saker, men när vädret är som det är denna sommar så gör det mej inte ett dugg att jag inte har någon! Jag har Turkiet inbokat i augusti och jag har redan varit i både London och Paris. Det är nog mer än vad dom flesta brukar resa, så jag klagar inte. Så där är ju min semester. Men nu när jag är fast får jag ju ta ut betald semester och det känns ju alltid bra! Men samtidigt vill jag nog vara hemma på sommaren och resa när alla andra är på jobbet och i skolan. Nu kan jag inte resa som jag vill på grund av skolan med men det gör inte så mycket.
 
Men jag tror att det är många som håller med om att man bli otaggad på att komma tillbaka när man varit i från det så mycket. Det är ingen vana längre typ.
 
Min semester är hemma med dessa två! <3
 
 
 

Kommentera här: