Riktigt trött idag

Sov inte så mycket igår innan mitt jobbpass. Kanske 3.5 timme eller något. Så nu är jag riktigt trött. Jag har hunnit se klart det sista från HP 6 (typ från när dom åkte till grottan) och båda delarna av HP 7. Så har alltså inte haft för mycket att göra. Nu däremot hade jag tänkt sätta igång med kaffe maskinen och städa den och sen städa vidare i receptionen. Ska hämta lite saker i disken med och lämna av lite disk, sen får jag gå hem! Och det tänkte jag göra rätt snabbt för jag ska hit igen vid 2 tiden så vill sova så mycket som möjligt innan dess.

idag har det varit en sån natt där jag hör massa saker hela tiden. Har inte haft så på länge men just idag har det varit så. Det var kul när jag kom hit med för då sa min kollega att jag får sällskap inatt. Jag fattade ingenting och trodde hon/han menade bananen som låg på golvet. Det visade sej att det var en fiskmås bebis som lyckats ta sej in i receptionen och bananen var ett försök till att locka ut den. En sak som jag märkte när jag kom hit med och skulle parkera var 2 vuxna fiskmåsar som såg förvirrade ut Vi gissar på att det var bebisens föräldrar. Men så himla kul att den gick rakt in hit, för den kunde inte flyga. Och de flesta gästerna hade inte ens sett den haha. Det var bara ett par stycken som hade skrattat tydligen. Tur det i alla fall, kunde varit värre! Förra året fick jag in en mus här med när jag plockade in dynorna från utemöblerna. Den vet jag dock inte vart den tog vägen. Fiskmåsen släppte vi ut i hopp om att den hittar sina föräldrar. En annorlunda dag på jobbet helt enkelt!!

Kommentera här: