Nu bli det sängen!

Nu är jag as trött. Har legat i soffan och kollat på inspelning och i mobilen men kände att det inte gick att va vaken längre. Tror det är solen och värmen som gör en så trött, man är ju inte van längre. Linda sa innan att hon med va sugen på Turkiet där vi kan läsa massa böcker. Vi kanske är udda men vi älskar böcker! En dröm hade varit att ha ett litet bibliotek i framtida huset. Har inte så många böcker men samtidigt så är jag bara 21 och hinner köpa på mej en himla massa böcker. Köpte ju ca 12 böcker en gång om jah inte minns fel. Cdon hade 3 böcker för 99 och jag tror jag köpte 4 omgångar, det va max. Men skit i det nu!

Ska sova, satte klockan på 12 så jag inte bli för tröt på jobbet i mon. Behöver inte gå upp vid 9 då så sover tills det inte går med, men senast 12. Vi hörs mer i mon, godnatt.

En katt va på besök i mitt fönster. Göran.

Kommentera här: