Miss i nassen (mitt i natten)

Typ mitt i natten är det i alla fall. Klockan är ju över midnatt så det är natt! Det är fredag och jag hoppas det blir en lugn fredag, känns som det var länge sen jag jobbade det nu. I mon hoppas jag på att jag är ledig, ser så ut just nu. Och då är min plan att va med Robin. Han får komma till mej denna gången för nu har jag varit hos honom de senaste helgerna. Jag har i för sej inte frågat honom ännu om han vill komma, men det tar jag när jag vet mer. Är det fint väder vill jag sola och bada om det är tillräckligt varmt. Satt ute i solen innan ju med kissarna. Dom var öven med ute när vi åt, pappa hade grillat! Så Göran njöt för fullt, när han väl vaknade och fattade att han fick gå ut igen. Dom var helt slutkörda sen utedagen tidigare på dagen haha. 
 
Idag gick jag ut och plockade sockerörtor igen och denna gången blev det massor! Har inte fotat dom men kan ta det i mon eller något, om någon ens bryr sig om sånt haha. Tänkte steka till några med vitlök och salt igen och mumsa på! 

Kommentera här: