Kvällens planer

Kvällens planer nu är att dricka lite vin och läsa bok. Läste 60 sidor i den innan och fortsätter det så så är den snart utläst! Då är frågan vilken jag ska läsa istället, få kolla i bokhyllan! Linda köpte ju en bok från en serie som jag har läst så det lutar åt att läsa den härefter. Har typ exakt 100 sidor kvar. Längtar till Turkiet där jag kan ligga vid havet (och poolen) hela dagarna och bara läsa spännande böcker! Tror redan nu att jag kommer ta med mej 5 stycken, beroende på hur stora dom är. Förra gången vi va där läste jag ut dom två sista böckerna från 50 nyanser serien och dom var rätt stora. Så dom räknar jag som 4 vanliga böcker och då hade jag inget att läsa den sista dagen sen. Därför åker (minst) 5 böcker med. 
 
Men åter till planerna! Jag kommer inte läsa ut boken ikväll för jag hade tänkt pussla lite om jag vill det och kolla på någon skojig film. Vinet får vi se hur mycket det bli av, men antagligen inte mer än 2 glas. Körsbärsvin och 7up!
 

Kommentera här: