Korkad man kan va

Har suttit och försökt logga in på blogg.se men det gick inte så till sist kom det upp en ruta där det stod att jag misslyckats för många gånger och måste vänta 5 minuter. Jag visste ju att jag skrivit rätt och tänkte om någon lyckats komma in och byta eller något. Visade sig att det handlade om stor och liten bokstav. Så det var mitt fel, löjligt.
 
Planerna idag var att träna och sen ha tjejkväll. Nu är planen att inte träna utan försöka fixa hemma och i trädgården innan dom kommer istället. Lär bli träning av det istället ändå. Så beroende på hur nästa vecka ser ut kan jag träna då. Efter 6 nätter & 1 kväll på raken är jag rätt trött och vill inte stressa med att hinna träna och sånt innan det blir lugnt. Bättre att ta det lugnt och fixa det man ska istället.
Det blir grillning, god dricka och annat gott att äta!
1 sofi:

skriven

Jäklar vad du jobbar många tror på raken !!

Svar: Ja tyvärr blir det så, och ännu värre är att det finns en annan som jobbar ännu fler pass på taken i sommar :/
My

Kommentera här: