Årets varmaste dag?

Tror faktiskt att det var det alltså. Gick ut lite innan 8 tror jag för att klippa fräset (haha, fräset, gräset menar jag) och det var hur varmt som helst! Gick i bikini men det var ändå för varmt nästan. Så det var tur att jag inte duschade innan! Sov ändå till lite efter 17 idag trots värmen, lite konstigt faktiskt. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske läsa så den boken blir klar denna veckan så kan jag börja på en ny?
 
blir lite dåligt med bilder men eftersom jag sover hela dagarna så tar jag ju inga. Skulle fota Göran innan för han låg och sov i källaren på mammas regnjacka för det var svalt och skönt där. Så jag kände mje elak sen när jag startade ett snabbprogram för tvätten. Trodde han skulle bli sur och gå iväg på grund av ljudet. Så jag kom ner senare och då hade han ju flyttat sej, som jag trodde. Men han hade inte gått iväg för det lät illa, nej han gick och satte sej i tvättkorgen framför maskinen och kollade på när det tvättades. Tyckte han var så söt men va så dum och inte hade med mej mobilen så jag kunde fota honom.
 
Bara därför kör vi en bild på honom :)
 

Kommentera här: