3 kvar

Eftersom klockan är 12 så innebär det att Navy börjar nu, jippie! Men även att det är mindre än 3 timmar till jag slutar. Lär väl dröja rätt länge innan jag är hemma ändå, men ändå. Ska till Biltema, Teknikmagasinet, LIDL och något ställe att köpa mat på. Så blir lite körigt när alla andra slutar sen med trafiken. Om det nu inte är så att det är körigt alla tider nu när det är semester.
 
Haha, när jag påbörjae detta inlägg så var den lite i 12. Nu är den 13.20. Då det har tagit mej 1.5 timme att skriva detta typ. Vilket betyder att det inte är 3 timmar kvar till jag slutar. Navy missade jag för övrigt för jag passade på att dammsuga för det var lugnt då och sen har det varit lite annat smått att göra. Så vad jag skulle skriva egentliegn vet jag inte. Men här är till alla som tror att man inte gör annat än att sitta vid datorn eller checka in och ut gäster, vi har massor med annat att göra också. Eller samma sak flera gånger!
 
Ikväll blir det grillning igen! Bild från förra gången.
 

Kommentera här: