Vuxenpoäng?

Sitter och fixar om i mina pärmar just nu. Hade en pärm för Arbetsförmedlingen men eftersom jag inte är där längre eller tänker gå till dom igen gör jag om den pärmen till löner och sätter varje arbetsplats i en egen flik. Innan hade jag allt i samma pärm och man kunde inte hitta något så nu är det mycket bättre! En annan pärm ska jag bara ändra lappen på för den stämmer inte precis. Står typ 4 olika företag men sätter alla fakturor i den pärmen så ska skriva fakturor på den istället och Arbetsförmedlingen bli Löner! Måste ju få lite vuxenpoäng för detta tycker jag! Mer vuxenpoäng är att jag betalat bensin fakturan men det kändes inte lika bra haha.

Funderar på om jag ska ta och dammsuga lite också när jag ändå är igång för det är såååå dammigt på golvet här. Har även betalat min chef för hon fixade biljetter till Lakers tjej kväll som jag och några från jobbet ska på - bland annat chefen. Tror det kommer bli riktigt roligt faktiskt:) Eftersom det är fredag kommer jag troligtvis att sitta halva natten med skolsaker. Ska fylla på lite text i en redovisning vi ha på torsdag och sen ska jag påbörja fältstudierapporten eftersom jag inte har möjlighet att följa med på intervjun. Enda dagen personen kunde kunde inte jag, känns typiskt.

Kommentera här: