Slut på denna veckan

Har haft en hel del och göra varje dag känns det som. Är inte van vid det faktiskt. I somras var jag det då jag jobbade mycket och hade inte tid till anant typ. Men nu är jag inte van vid det så är utmattad för typ inget haha^^ Idag har vi varit duktiga och plockat lite på vinden. Vi slängde ut våra gamla sängar + madrasser och har lämnat av dom på Rotary till nyanlända. Förhoppningsvis kommer dom till mer nytta där än på tippen! 
 
Så det var ett litet projekt att försöka få ner allt det från vinden och sen till lägenheten för att hämta resten av sängarna som vi hade där. Så Robin åkte nyss hem, han har varit snäll och hjälpt oss så mamma bjöd på McDonalds sen haha, lyx ;) Men gott var det! 
 
Nu ska jag förbereda allt som ska med till skolan i mon och sen vid 8 ska jag ner till pappa och kolla på Så ska det låta och efter det blir det nog att göra sej klar för sängen så det bara är att sova sen:) 
 
Syrran var på IKEA i fredags och köpte lite skoj till mej! Så fixade lådan i garderoben (översta) igår med Robin och sminklådan samt byrån fixade jag efter jag var med på IKEA sist.
 

Kommentera här: