Skit!!!

Skulle in på bloggen nu och skriva och det första som händer är att det kommer upp massa skit! Två saker nere i hörnet och två andra saker längst upp. Antar att vi inte fick bort skiten i alla fall:( Hoppas det försvinner bara. Bara det inte var något från Robins dator, men det kan det knappast ha varit.
 
Det var inte detta jag skulle skriva egentligen men nu blev introt så! Kollar på filmen Walk the line just nu och den är faktistk bra! Har alltid känt att den är lite sådär men det var nog för när Robin skulle starta den första gången så hoppade han till dom bitarna som han tyckte var bra. Lite svårt att fatat en film om man ser ca 5-10 min lite här och var. Så det är ca 30 min kvar nu och jag hoppas att jag blir godkänd trots att det inte har varit så mycket missbruk i den.
 

Kommentera här: