Så trött

Vet inte varför men är svin trött varje dag känns det som. Har legat och läst i någon timme nu typ och blir as trött i ögonen. Skulle kört zumba ikväll men eftersom vi blev klara redan halv 3 så åkte jag hem. Ville inte vänta i stan i 4 timmar för att dansa och tänkte inte åka in till stan heller sen för det är bara onödigt! Tänkte då istället åka till Robin en sväng men är så trött så jag hoppar det. Förhoppningsvis blir det en tidig kväll idag istället.
 
Målet är att läsa ut boken jag har denna veckan. Läste ut en i förrgår eller något och började på nästa i serien och kommer väl komma halvvägs ikväll hoppas jag och så läser jag väl ut resten i helgen. Den är bättre än den första i alla fall:)
 
I mon är det skola till 16, gympa till 19 och zumba till 20.30 så kommer inte vara hemma så mycket. Kommer antagligen vara så trött så kommer lägga mej typ direkt men det märker vi då:)
 

Kommentera här: