Lugn kväll

Ligger i sängen och läser lite. Har fått ont i huvudet så jag ska nog ta och sova snart tror jag. Hade ont igår med så vet inte om det är något som ligger bakom eller om jag bara råka få det två kvällar i rad. Kan vara min body lotion med. Har två från VS som jag köpte i London som jag har haft nu några gånger här så kan vara det med. Kändes så mjukt och skönt efter duschen för den smörjan är så tjock:)
 
Annars har de inte hänt något idag precis. Skola till 15 sen hem och äta och sen till gymmet typ. Sen hem och duscha. Vilken tråkig dag det lät som nu när man skriver det. Dagen i mon kommer bli ännu tråkigare för då har jag inget alls att göra förutom skicka in en komplettering som jag snart är klar med ändå, var inte så mycket som jag trodde. 
 
Däremot har bilen börjat bli mysko. Eller rättaresagt bromsarna. Dom började låta konstigt idag när jag körde hem och någon gång när jag bromsade så lät det som när tåg bromsar och både pappa och Robin tror att jag måste byta belägg. Så förhoppningsvis kan jag träffa Robin i mon och se vad som är fel och förhoppningsvis kan han fixa till det åt mej. Bra med en händig pojkvän!
 

Kommentera här: