London haul

Kollar på lite London hauls just nu. En del är bara pinsamma att titta på och man förstår att dom inte har fler som prenumerera på dom. Men har en bok som jag skriver vilka butiker jag vill besöka när vi åker dit i mars! 
Köpte denna boken sist vi var där och den har kommit bra till användning! Hade med den på GC också i höstas så den ska med på fler resor nu! Den är smidig att ha vid datorn för jag får mer förslag på ställen som verkar roliga. En butik som en tjej hade varit inne i sålde tydligen lite udda saker för hon hade bland annat köpt en liten kundvagn (som jag trodde var till barbies) som till och med hade den sitsen till barn. Finns den kvar när vi åker ska jag lätt köpa en med! Vet inte riktigt vad jag ska ha i den men så rolig?! 
 
Någon dag ska jag nog kolla på Paris hauls också om det finns. Hade inte tänkt köpa så mycket där faktiskt. Har bara planerat att kolla upp ett par solglasögon och kostar dom för mycket så avstår jag bara. Det blir farligt när man kollar upp massa olika affärer för man köper bara för mycket. 
 

Kommentera här: