Långsam dag? Jepp

Började vid 9.15 och slutade ca 11.40 eller något. Vi har haft redovsining bara och det blir lite segt till sist att lyssna på alla som ska säga sitt och en del håller på längre än andra och ibland håller dom på lite för länge än vi ska och det kan bli tråkigt. Det är kul att höra vad dom säger och var dom har varit däremot.
 
Vid 18.00 är det träning och fram till dess vet jag inte vad jag ska göra. Ska ju se en film men har inte den än så vet inte vad jag ska hitta på. Kanske läsa och sova lite haha^^ Låter okej för mej;) Imon är det skola med så kan inte sova för länge (börja 9.15) för då kommer jag inte somna inatt sen, känner mej själv! Men efter att ha ätit blir jag alltid så trött av någon anledning? 
 
Var och träffade chefen med och det verkar som att jag ska få jobba mycket mer nu än innan eftersom en ska sluta och då får jag mer att göra eftersom personen jobbade 80%! Ordinarie personalen får självklart välja hur mycket dom vill jobba först men det är inte så många som vill jobba natt så tror (och hoppas) att jag kommer få mycket:) 10 nätter i månaden kanske inte låte så mycket men med skola samtidigt så är det rätt mycket men jag hoppas ändå att jag får så många :)
 
Just det, igår bokade vi PARIS!!! Hoppas vi kan boka typ Dubai snart med haha:D 
Myskissen
 

Kommentera här: