Ingen "ny" season

Kollade upp lite om 19 kids an counting och Sverige verkar ligga typ 2-3 år efter hur det egentligen är. Kom fram till en blogg om dom och belv lite chockad. Synd att jag kollade upp det för nu vet jag ju vad som kommer hända men om Sverige är season 5 typ år 2012 så hinner jag nog glömma det mesta hoppas jag. Skriver inte vad som hänt ifall någon annan följer serien och inte vill veta i förväg. Men gud vad det kommer hända saker! Bloggen jag var på uppdaterades senast igår dessutom. 
Detta är typ som det är nu i de svenska avsnitten. Det fattas en unge bara.
 
Vet inte om jag ska kolla på datorn och se ifall jag hittar så kan jag kolla på jobbet men då har jag inget kul att titta på när jag är hemma ju. Jag har ju hela helgen på mej att kolla så hinner nog bestämma mej för om jag vill börja kolla ifatt redan nu eller inte. 
 
Frukosten
 

Kommentera här: