Häktet

Kom hem för lite mer än en timme sen nu efter vårt besök på häktet. Måste säga att det var riktigt spännande och intressant! Hade varit väldigt intressant att vara med en dag där faktiskt. Få satsa på att bli timvikarie sen när jag blir lite äldre. Jag var lite för ung tyckte dom:P 
 
Köpte mina 3 mappar som jag skulle och sen bokade jag också bord till oss på fredag! Så allt som skulle göras är gjort. Nu är det bara träning senare ikväll och resten av dagen går åt till att försöka få ihop en text så vi kan redovisa på måndag. Hade varit skönt att få allt klart nu så man kan öva isätllet och lämna resten bakom sej. När vi vet vilket område vi ska besöka nästa gång ska jag skriva ner frågor med en gång så vi kan antingen ringa eller gå till ett ställa och fråga om vi få intervjua någon där, så vi har allt i tid nästa gång. 
 
Jag lär väl skriva mer sen när jag vill ha lite paus i arbetet :)
Blev inte så bra bild på vad jag hade på mej idag för ljuset i rummet (hela övervåningen) är skit dåligt just nu så det fick bli ett försök med min extra arm men det hjälpte inte. Men såhär såg jag ut på mötet. Skjorta, kavaj och ljusblåa jeans! Skönt, men ändå lite snyggare! 
 

Kommentera här: