Fredag!

Om ca 3 timmar ska jag och mamma åka och hämta mormor för att åka till stan och äta lite gott:) Janeth skrev i morse att det bara blir hon och jag som är tjejer på förfesten och Grace har stängt så blir att gå till någon vanligt pub efteråt:) Kommer nog bli kul tror jag! Nära till bussen hem också vilket är ett plus! 
 
Har gjort klart min fältstudierapport så nu behöver jag inte bry mej om den mer hoppas jag. Vi få väl se om den är godkänd eller om jag måste göra om den. Ska ta och ränsa i min garderob lite tror jag och sen ska jag ner i tvätten samt dammsuga tänkte jag. Är lite rastlös och känner att jag inte ska ligga i sängen och glo på tv hela dagen heller eftersom jag planera att göra det i mon. Måste lära mej att inte vara så lat ^^
 
Mys med min lille kisse igår :)
 

Kommentera här: