Fått en ny kompis!

Idag var vi hos mormor ett tag för mina kusiner skulle komma som jag inte har sett på as länge, den ena kusinen är nog 10 år sen sist typ. Så då ville jag hänga med och träffa dom:) Det var riktigt trevligt och jag blev riktigt bra kompis med mitt kusinbarn på 4 år! Hon ville leka hela tiden och satt nära och pratade och hade sej:) Det var så sött när hon skulle åka hem för då ville hon krama sin kompis hade hon sagt, och det var jag! Det var riktigt gulligt asså! Har inte sett henne sen gamlamormors begravning så var ett tag sen så trodde inte direkt att hon skulle våga prata med mej eller så, men helt fel!
 
Så vi åkte hem runt 8 tiden och jag har inte gjort något alls sen vi kom hem förutom tvätta av mej sminket och tvättat mina sminkborstar. Körde igång en masik med disk för blev sur för det fanns ingen plats kvar på bänken, som vanligt i för sej men ändå:P 
 
Fick hem min selfiestick som jag beställde hem för någon dag sen, så liten! As smidigt ju så den kan jag lika väl ha i handbagaget till London ju:D
Här kommer några testbilder! (dom blev inte så bra eftersom jag satt i sängen med sämst ljus)
 

Kommentera här: