Vad har jag gjort....

Zumba läraren eller vad vi ska kalla henne, instruktör heter det nog, ringde innan och jag fattade inte varför hon ringer mej för det händer typ bara om Zumban är inställd och jag ha inte sagt att jag ska komma än. Men det var inte det hon ville utan hon ville fråga om jag kunde ta över hennes grupp på tisdag. Hon har zumba med 3-5 åringarna och kan inte komma för hon ska på utbildning. 
 
Först kände jag: gud va kul att testa!! Men nu känner jag bara, vad har jag gett mej in på?? Linda kommer och hjälper till efter hon slutat jobbet så jag blir inte helt ensam vilket känns skönt. Och det är inte så många barn heller men har aldrig varit dans instruktör innan alls så känns svin läskigt! Men jag kunde köra lite gympa också för det är det jag kan eller vad man ska säga och i den åldern vill man mest leka och skutta runt så ska hitta några roliga lekar till dom. Ska va med henne någon gång och se hur hon bruka göra med dom så jag vet för hon sa att det kan behövas fler gånger. 
 
Läskigt!! Men nu ska jag sova. I mon är det skola och CX och så ska jag hitta lite lekar och sätta ihop en spellista också. Godnatt! 
 

Kommentera här: