Natt!

Ska ta och lägga mej snart hade jag tänkt. Blev ingen zumba idag för hon hade ett sjukt barn så åkte hem direkt efter istället vilket kändes konstigt. Klockan var liksom för lite jämfört med vad den brukar vara när jag kommer hem en torsdag:P 
 
Är as trött nu och det hjälpte inte med att sova en timme för var ganska arg på barnen ändå. Det märks verkligen när vi är fler ledare för då lyssnar dom mer och vi är fler till att hålla koll på dom. Nu var vi bara två men jag hoppas att vi i alla fall kommer vara 4 efter sportlovet. Det behövs!!! 
 
Imon ska jag läsa en massa. Har en del böcker/artiklar/rapporter som ska läsas i den nya kursen och hon sa att det är lika bra att börja med en gång. Började som sagt lite innan idag men blev för trött och i mon har jag inget planerat precis så har gott om tid på mej:) 
 

Kommentera här: