Ingen update igår

Skrev inget igår för var i skolan och sen handlade jag och mamma och sen fixade jag lite hemma och slappade för sen kom Janeth. Hon var här ett tag och sen körde vi Zumba! Var jobbigt alltså!!! Märks verkligen att det var länge sen vi körde så mycket så man orkar inte lika mycket längre. 
 
Planen idag var att springa/jogga en runda för att få bättre kondition men det snöar eller regna ute (ser ut som slask) så är inte så sugen på att gå ut längre. Kan ju hoppas på att det slutar för lite luft hade varit skönt. Idag är jag hemmafru för det står tvätt på schemat, kommer bli några maskiner idag och så hade jag tänkt dammsuga med men vi får se. Ska plugga lite så beror helt på hur mycket jag orkar läsa.
 
Robin ska jobba ikväll så har masssssor med tid idag att göra ingenting, eller vara effektiv. Kanske åker till honom ikväll när han är hemma igen, men det beror på hur sent det blir. Ikväll blir det tacos!!!!
 
Nya goseskor! 
 

Kommentera här: