Natti!

Ska ta och lägga mej nu. Har varit en händelserik dag i huvudet kan man säga, jag har lite att fundera på helt enkelt. Jag tror att jag bestämt mej och det känns bra. Det händer mycket på praktiken för tillfället. Jag har fått mer ansvar kan man säga men samtidigt har jag inget ansvar eftersom jag är praktikant. Men det känns ändå som jag har press på mej ibland. Jag pratar mycket med min handledare om detta men även med chefer och annan berörd personal så vi har bra kontakt och jag har stöd känner jag. Pratade med Robin innan och kände verkligen att jag behövde prata av mej men även få någon annans råd, av någon som inte jobbar med den typen av jobb så att säga eller som vet så mycket om det. Vi har ju ingen erfarenhet direkt någon av oss, vi är ju fortarande små skitar egentligen om man tänker erfarenhetsmässigt. Så det var bra. Men nu ska jag faktiskt sova så få vi se om jag skriver i mon eller inte. Har inte ork eller tid till det känns det som just nu för jag är trött i huvudet när jag kommer hem och det är mycket tankar och funderingar som åker runt i huvudet efter en dag där så måste reda ut dom först. Men skriver så fort jag kommer på något :) Godnatt! 

Kommentera här: