Julklappar

Robin har varit inne i stan idag och köpt den sista julklappen nu till hans bror. Vi lyckades få med alla utom en när vi va i Ullared så det är skönt! På tisdag har vi lite julavslutning kan man väl säga på hotellet och då tänkte jag fixa det sista till pappa med. Ska kolla med Linda bara vad vi har tänkt oss där. Om inte hon vill fixa detta när hon är i stan på måndag eller när det var. Det känns bra med att vara så pass färdig som jag/vi är denna julen eftersom det nu bara är 5 dagar kvar. Tidigare år har det varit lite kris och panik (tänker alltid på skrik och panik i hercules haha) och det har inte blivit så genomtänkt och bra. Så det känns riktigt skönt faktiskt!
 
Det enda som ska göras innan jul nu (för min del) är att städa hela huset och göra det lite snyggt hemma. Sen ska vi klä granen också. Så dammsugning blir det på måndag eller något, grovdammsugning och sen på onsdag får man väl dra över det en gång till lite snabbt. Vi håller på att tvätta med och mamma har tydligen på något mirakulöst vis lyckats ta ut tvättställningen från mitt rum medan jag har sovit, har inte märkt något asså haha.
Haha vad naket det sur på min byrå. Detta året har jag hur mycket saker som helst där xD
 
 

Kommentera här: