Julbord

Om typ 30 min kommer robin med flera och plockar upp mej. Jag är medbjuden på julbord med hans jobb, mysigt! Va med förra året och det var trevligt. Denna gången är det inte på samma ställe så ska bli spännande att se hur detta blir. Verkar vara flera som ska vara där så kanske hittar någon man känner :P Men det har varit en riktigt bra dag på praktiken med så är nöjd med denna fredagen. Slutade ca 13 så åkte hem och hämtade ut mina skor från nelly. Asså dom är verkligen lårhöga haha. Tänkte tagit dom ikväll först men kändes lite väl mycket så blir mina låga stövlar istället. Sen ska jag sova hos Robin inatt med för det är hans föräldrar som hämtar oss. I mon blir det en sväng till mormor tror jag och sen vet jag inte mer. Ska sova hemma i alla fall för på söndag är det dags för ullared!

1 Anonym:

skriven

Lika bra i år?:)

Svar: Jag tyckte det var jättebra! :)
My

Kommentera här: