Åtkomst nekad

Vet inte vad det är för fel med blogg.se för nu när jag skulle logga in så säger den: åtkomst nekad. What?!
 
Idag var det i alla fall lite julfirande med jobbet. Restaurangen hade gjort goda mackor som dom bjöd på och lite julmust till det, gott! Sen fick vi även presentkort istället för paket från presentkorttorget.se tror jag det heter. Det gäller i 2 år så tänkte kolla om jag vill ha något till flytten sen och beställa. Man kunde använda det på ticket eller ticnet eller vad det är som säljer konsertbiljetter, kanske hittar någon jag vill gå på sen :)
 
Jag var och köpte bingolotter till familjen efter det med, bytte en BH och köpte det sista ujlklapparna. Det är sjukt vad det var folk på Grand! Säkert nere i stan med men där kollade jag inte. Hela parkeringen var typ full, dom hade parkerat på den extra parkeringen som finns bredvid där det aldrig brukar stå bilar. Då vet man att det är mycket!
 
Lyckas inte få fram en bild av någon anledning så blir utan tyvärr.

Kommentera här: