Torsdag!

Blev bara ett inlägg igår men hände liksom itne så mycket och hade inget att skriva om heller. Troligtvis kommer det bli så idag med men medan jag ändå sitter här kan jag ju slänga in några tidsinställda inlägg! 
 
Eftersom jag har skola mellan 9-12 idag så kommer jag inte skriva då men kan ju vara kul att ha någt att läsa om ändå :) Har än så länge 2 saker jag kan skriva om men kommer jag på mer fixar vi det också! Gympa ikväll också - näst sista gången, wihoo! Har inte tid med det längre och ingen ork heller för nu vill jag satsa på skolan och eftersom jag ska jobba betydligt mer än jag gjorde innan så måste jag hinna vila upp mej mellan passen. Så två gånger kvar och sen har vi genrep och uppvisning och sen blir det sommarlov från gympan för barnen. 
 
Vill med ligga och sola nu. 
 

Kommentera här: