Nattamat

Pappa var snäll och gjorde kyckling innan som jag fick med mej som nattamat. Äter typ aldrig frukost här när jag jobbar, typ 1 av 25 gånger äter jag frukost här. Ser ingen mening med det när jag slutar ca 1 timme efter frukosten är klar så kan lika väl äta hemma ju. Så har alltid med mej mat! Och idag blev det kyckling, har inte ätit ännu så därför ser detta lite bättre ut än vad köttbullarna gjorde igår:P 
Åt kebab inna jag pkte till jobbet, vilket är ca 7 timmar sen nu ås är rätt så hungrig! Har suttit med skoluppgifter rätt länge och tiden har ju bara runnit iväg av någon anledning. Även innan jag satt igång med det så var ju klockan 1 typ, hade redan gått 2 timmar på ingen tid alls. Har "hjälpt" Linda med att rökna ut bensin konstnaden också. Vet inte om man kan kalla det för hjälp för jag är ju inte helt säker på att jag har gjort rätt och sen frågade hon bara hur jag gjorde. Så ingen hjälp av mig direkt. 
Fick även denna bild av henne, tror inte Göran uppskattade att sitta med matte, eller vad vi ska kalla det, så han gick och la sig. Han se så ynklig ut stackarn :( Och så fin och fridfull. Min älskling! <3
 
 
Har radion igång och det är sån där mysig musik man blir pigg av, typ 90 tal eller disco :) I mon (eller senare idag) så är det kalas för mitt kusinbarn som fyller år. Ska bli skoj att träffa släkten igen! Vet dock inte vad jag ska ha på mej. Sa till Linda att jag vill ha rött läppstift i alla fall, men hon tyckte jag skulle ha kläder till så nu måste jag leta upp det. Endast läppstift var tydligen inte okej. Kommer bli svart i alla fall. Funderar på mina midjebyxor som jag har på mej just nu och sen en svart tröja, om jag har någon snygg. Vi hörs! 
Trodde jag hade en "läppbild" men hat tydligen rensat rätt bra bland mina bilder så få bli denna! 
 
 
 
Förhoppningsvis vill Robin komma i mon med så kan vi ha en myskväll hemma! As gammal bild och en av de få pussbilder jag har. Har typ 3-4 stycken bara...
 
 
 

Kommentera här: