Mobilblogg = felstavningar

Har varit en aktiv dag idag för efter jag gjort mina uppgifter så vilade jag lite och sen stack jag till gymmet. När jag kom hem så va det mat och nästan direkt efter gick jag och syrran ut och räffsade lite mossa som pappa rivit upp. Sen gick vi vår vanliga runda men det började bli rätt kallt vid den tiden sen. Har mailat ut att gympan ät slut efter denna veckan, att vi ska lämna tillbaka nycklar och mailat kansliet på dacke om att lämna tillbaka sakerna. Sen blev det en snabb dusch innan jag gick ner till linda för att kolla på Atlantis, så bra film! Bestämde att vi ska se tvåan i mon haha. 

Nu ska jag sova däremot. Är as trött men behöver inte gå upp tidigt. Ändrade om klockan till 10 istället för 9 för kände att det kan behövas. Ska in på utvecklingssamtal vid 13 så inte bråttom alls. Vi hörs i mon, godnatt ! 

Kommentera här: