Korkad

Kände mig så korkad när jag skulle skriva uppgiften nu. Det står att vi ska skriva en sida men jag har hela tiden tolkat det som sida ett. Därför fick jag göra om uppgiften från förra gången med och fylla på för jag skrev ju knappt en halv sida då ens. Det var inte förrän Matilda skicka sin uppgift till mej som jag fattade att det var en sida man skulle skriva. Så jag har haft fullt upp nu med två sådana uppgifter och en uppgift som självkännedom till på onsdag. Har även skrivit in mina anteckningar i datorn från mitt block så det är gjort med. Så nu ligger jag i fas, ska bara läsa klart boken vi har till måndag med. Tror jag ska vila lite nu för är trött i huvudet efter detta och dagens övningar så behöver vila lite. 
 
Ska tvätta av sminket med innan jag lägger mej i sängen. Har bokat in CX vid 18 med så måste vara tillräckligt pigg för att klara det. Vet inte om jag ska ta bandet efter också så man får lite motion nu när jag inte kan träna med denna veckan. 
 
Skulle byta sand i lördags och hittade denna lille fisen som föröskte  gömma sig eller något. 
 

Kommentera här: