I skolan

Har haft föreläsning sedan klockan 9 ungefär. Första timmen gick vi igenom schemat och böckerna till kursen och sen började föreläsningen. Har haft lite smått panik då vi ska ha läst den ena boken till på torsdag (!!!!) och jag har inte den och alla är utlånade. Det finns referenser på UB så tänkte sitta där och läsa om ingen annan har hunnit ta den! Fanns 5 stycken men vet ju inte hur många som inte har den boken än så kanske är upptagna. Vid 14 i mon ska vi ha fika för han som slutar och därför måste jag tajma det antingen innan eller efter, blir nog innan.

Slutar om ca 2 timmar och då blir det att göra en smoothie innan gymmet. Känner att det verkligen behövs efter all god mat och allt chips och godis som jag åt i helgen när släkten var hos oss. Har massa godis kvar hemma med för jag fick påskägg från mamma och jobbet och en godispåse från min moster i lördags. Så har en massa gotte hemma! Hörs på gymmet sen!

Kommentera här: