Hemma igen!

Bokmysteriet har löst sej! Det var 3 från klassen som var där redan vid 8 och dom tog 4 böcker direkt, vet inte varför just 4 men det var bra för nu fick en annan i klassen den sen så han fick tid att göra uppgiften med:) Så det var därför det inte fanns några! Men fick låna av Matilda men hann inte klart på skolan för vid lite i 1 åkte jag in till stan för att luncha med mamma på Spice 'n rice! Åt mer än jag någonsin har gjort i hela mitt 21 åriga liv! Så nu har jag lite ont i magen och det känns "spänt" kan man nog säga. Men ändå slank det ner en liten tårtbit på hotellet sen;) Hade ju avskedsfika för nattkillen så kände mej lite tvungen med. 
 
Så nu är jag äntligen hemma igen och ska göra klart den uppgiften. Har kommit typ halvvägs så kommer sitta här i ca 4-5 timmar nu innan jag är helt klar med text och allt. Men det är lugnt, har inte något annat planerat ändå ikväll :)
 
Ett av mina nya läppsyl - EOS
 

Kommentera här: