Godmorgon torsdag!

Japp då var det torsdag. Sov väldigt bra inatt och vaknade pigg, ville inte ens snooza! Har aldrig hänt innan. Skolan börjar vid 13 idag så har 2 timmar kvar till dess. Ska sminka mej vid halv 12 typ och äta vid 12 och sen åker jag vid halv 13 så kommer jag in i tid! 
 
Chefen frågade även om jag kunde jobba ikväll för alla andra var tydligen upptagna. Så Linda får ta gympan utan mej, tror att dom andra kommer med annars blir det svårt. Och eftersom jag slutar vid 16 enligt schemat så får skynda mej så dom inte får vänta allt för länge på mej. Börjar ju egentligen kvart i 15 så kommer komma 1.5 timme sent, men det gick bra sa hon :) Ska ta med mej en bok också så kan jag fortsätta med den andra uppgiften om det blir tid över! 
 
Fick bli en bild från spinningen för någon vecka sen! 
 

Kommentera här: