Godmorgon!

Det är tisdag och en hel del på gång! Eller nja, inte så mycket. Vid 13 ska jag vara på utveckingssamtal på skolan, hoppas det går bra. Sen ska jag och mamma luncha verkar det som, jag ska i alla fall äta något. Har en del att handla också, bland annat till gympan som vi slutar med på torsdag så måste fixa chokladmedaljer. Och när jag ändå är inne har jag lite andra saker att fixa med så ska se om jag hittar det eler hur det blir :) 
 
Vid 18 är det PUMP möte och det är mitt första som jag kan gå på haha. Ska bli lite spännande faktiskt för har aldrig varit med i någon styrelse innan så det ska förhoppningsvis bli kul!  Sen blir det att åka hem. Kommer skriva lite under dagen. Meningen är att jag ska gå runt sjön med om jag hinner, annars får jag sitta och läsa boken vi har till måndag. 
 
Blir en lite trött cam bild.
 

Kommentera här: